Lär dig konsten att skriva en vinnande projektansökan!

Är du en organisation eller en kommun som brinner för att förverkliga din projektidé inom näringsliv eller kompetensförsörjning? Vill du säkerställa att din ansökan sticker ut och får den finansiering den förtjänar? Då är vår träff den perfekta platsen för dig!

EU-flaggan på en flaggstång.
  • Publicerad: 17 apr 2024 14:33

Ta chansen att knyta värdefulla kontakter och få professionell vägledning för att skriva en bra ansökan. Tillsammans stöttar vi dig att skapa framgångsrika projekt som gynnar både samhället och din organisation.

När och var

Datum: Torsdag den 16 maj

Tid: Kl. 09.00-15.00 (Möjlighet att delta delvis enligt programmet nedan)

Plats: Regionhuset, Strömgatan 13, 392 48 Kalmar.

Lokal: Löparen (fråga i receptionen)

Program

Kl. 09.00-10.30: Svenska ESF-rådet vägleder dig genom ansökningsprocessen och delar sina bästa tips för framgång.

Kl. 11.00-12.30: Tillväxtverket ger insikt i programmen, utlysningarna och delar experttips för att skriva en framgångsrik ansökan.

Kl. 13.30-15.00: Här finns möjlighet att boka din personliga konsultation för att få skräddarsydda råd och vägledning.

Se till att säkra din plats genom att anmäla dig senast kl. 10.00 den 15 maj. Obs! Föranmälan krävs.

Anmäl dig via denna länk.

Välkommen!

Sidan uppdaterad: 17 april 2024